søndag 16. juli 2017

When in France

What is about the French women? They are always so stylish and look so effortless, actually I think the secret is in the simplicity of their outfits. A French woman always looks stunning in a pair of jeans, a plain tee of good quality, a blazer, heels and a pair of sunglasses. Clothes most of us have in our wardrobe, but somehow the French women can wear this kind of outfit with so much more laid back confidence than the rest of us. 


Blazer -Massimo dutti, tee -H&M, jeans-Floyd,Shoes -Gabor, scarf -vintage






Hva er det med de Franske kvinnene og mote? De ser jo alltid så avslappede og elegante ut. Hemmeligheten ligger delvis i at de kler seg enkelt, et typisk hverdagsantrekk for en Fransk kvinne er jeans, en t-skjorte i god kvalitet, en blazer, et par sko med høye hæler og solbriller. Den andre delen av hemmeligheten tror jeg ligger i hvordan de bærer klærne, med en litt skjødesløs selvsikkerhet og akkurat det er der vanskelig å kopiere. 







The other day I made a little Parisian cafe in my yard and put on one of my very few pair of heels. Already then I failed as me and heels are not very compatible, I'm more a sneakers kind of girl. Don't look to bad on the pics though. 







Her en dag prøvde jeg å lage til en liten Parisisk kafé utenfor huset vårt og jeg tok på meg et par høyhælte sko. Allerede der strøk jeg på Franskprøven, for kombinasjonen meg og høyhælte sko skriker ikke akkurat skjødesløs eleganse. Jeg trives jo best i joggesko. På bilder ser det ikke så galt ut da. 







Another thing about the French women, they don't wear much make up, but keep it very natural. And that's the way I like it too. I do like the no make up make up trend. I have a very small make up capsule and only use mineral make up. 






De Franske kvinnene bruker ikke så mye sminke, og akkurat der er vi litt på linje. Jeg liker godt den nye no make up make up trenden som er nå. Jeg har få sminkeprodukter og bruker kun mineralsminke. 












What do you say Kari, should we go to Paris for a photo shoot? Love your outfit btw. 






Har veldig lyst å reise tilbake til Paris om ikke så alt for lenge. Neste gang vet jeg jo hva jeg skal pakke i kofferten, men jeg er sikker på at de ekte franske kvinnene vil avsløre meg med en gang. 


I would love to go back to Paris again, and this time I would know what to wear, but I'm sure the French women would disclose me very soon. 

Until next time 
Kari

2 kommentarer:

  1. flotte bilder. flott stil. vakker dame..

    SvarSlett
  2. Ja det ville vært gøy :-) fotoshoot i Paris ....

    SvarSlett