lørdag 22. juli 2017

A touch of green

A few years ago I wore black, black and more black. I was allergic to colors, those days are gone. Colors are definitely back and I hope they stay. I could never have imagined just a year ago that I would wear anything in Kelly green, but suddenly one day I found myself order the green cardigan and I loved it. My friend Kari who's also the photographer had this scarf and never wore it, now it's mine. I'm sure I'm gonna wear it. 

For noen år siden brukte jeg svart, svart og mer svart, var nesten allergisk mot farger. Den tid er definitivt over, nå er det farger i garderoben min. Jeg hadde i grunnen aldri trodd jeg skulle få sans for denne grønnfargen før jeg plutselig en dag satt å bestilte den grønne cardiganen på nettet. Min fotografvenninne Kari hadde dette grønne sjalet som hun aldri brukte og nå er det mitt. Jeg kommer nok til å bruke det en del, kjempefint sammen med både hvitt og marineblått. 


 The shirt is a few years old and I actually tried to sell it about 2 years ago as it was to small for me. Now it's a bit on the big side, how life can change. There was a lady who nearly bought it, lucky for me she changed her mind. I love this shirt with all the different buttons, makes it so much more interesting than the average white shirt. 



 Denne skjorten er noen år gammel, og for ca to år siden prøvde jeg å selge den på Finn fordi den var for liten. Den ble nesten solgt, men heldigvis for meg ombestemte damen seg. Nå er den nesten litt stor, men jeg elsker denne skjorten med alle de fine knappene. 


 Shirt - Piro (GH interiør, Os), scarf - Lindex, jeans - Floyd, cardigan - Louche (Zalando)
bag- Zara, shoes- Gabor, blazer - Massimo Dutti
 I had this outfit in my suitcase when we went on a road trip from west to east last Friday. I didn't wear it though as it was either to cold or to hot. Yes to hot, can you imagine?? Summer paid us a visit so now I actually used a couple of my dresses and my new sandals. Yay. 


Jeg hadde dette antrekket med i kofferten da vi reiste på biltur fra vest til øst forrige fredag, men det ble ikke brukt for enten var det for kaldt eller så var det for varmt. Tenk det, for varmt!!! Jeg har faktisk fått brukt både sommerkjoler og sandaler denne uken. Jeg har også fått brukt Fanakofte og fjellstøvler, pluss sjal og regnfrakk. Kan vel trygt si vi hadde en tur full av kontraster.


What about you, do you wear more colors now than you did before? 


Hva med deg, bruker du mer farger nå enn for noen år siden?



Until next time

Kari













Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar