lørdag 1. juli 2017

Feelin for the blue

This top I really didn't plan to buy, I found it while looking for something else that I needed. Not sure now what it was or if I found it. Anyway this top shouted out summer to me, and since it fitted in my capsule I bought it. By fitting in my capsule I mean it goes with at least 3 other items in wardrobe. I probably won't wear it a lot as it's difficult to layer, but sometimes you just fall in love with something

Denne toppen var overhodet ikke på handlelisten min, jeg fant den da jeg lette etter noe annet jeg trengte. Denne sier sommer med stor S og siden den går sammen med minst 3 andre plagg jeg har så fikk den bli med hjem, Den kommer nok ikke til å bli brukt veldig mye siden det er litt vanskelig å bruke noe utenpå. Men i syden og på vakre sommerdager her hjemme kan den jo brukes. Noen ganger faller man bare for et plagg.

 Top - Lindex, sunglasses - Lindex, shorts - H&M, sneakers - Adidas, watch - Daniel Wellington
 Å skrive blogg i disse Instagram tider er ganske ensomt. Veldig få tar seg tid til å kommentere (jeg er ikke noe bedre selv heller) noen har lyst å kommentere, men skjønner ikke helt hvordan de skal gjøre det. Så jeg vet egentlig ikke om dere liker blogginnleggene mine eller ikke. Heller ikke hvilke dere liker best. Det blir litt som å famle seg fram i blinde.

Så derfor har jeg lagt inn et lite hjerte under blogginlegget, det kan dere klikke på om dere liker innlegget, blir nesten litt som Instagram . Dessverre funker det ikke på mobilversjonen, men om du scroller nederst på siden når du bruker mobil så kan du klikke på Vis nettversjon da kommer hjertet fram.

Og til dere som har kommentert enten her, på Facebook siden min eller sagt det til meg personlig. Tusen hjertelig takk det er så kjekt å få tilbakemelding.

Jeg har også en Instagram konto om du har lyst å følge meg der @momentsintimebergen og de søte små vennene min finner du på @lillepernille_design


 Blogging is a lonely thing to do, very few people have the time to comment, someone
don't know how to do it. I have no idea if people like my posts or not, or which posts they like in particular.

So that's why I've made a little gadget at the end of the post. If you like my post click on the heart below the post. If you use a the mobile version unfortunately it doesn't show, but if you scroll down to the end of the page on your mobile phone 
click on Show web version (Vis nettversjon in Norwegian)

And to you who's commented here, on my Facebook page, on Instagram or in person, THANK YOU
you make it worthwhile to go on blogging. 

You can also follow my me on Instagram @momentsintimebergen
and/or if you want to follow my bunnies you can find them Instagram too @lillepernille_design

 These photos was taken by my dear friend Kari, she's such a brilliant photographer.



Until next time

Kari


and remember to click on the heart if you liked this post.



Linkups:






7 kommentarer:

  1. I found it! Don't stop writing your blog Kari x

    SvarSlett
    Svar
    1. Thanks Helen, I will keep on blogging. ❤

      Slett
  2. Flotte bilder av en flott model, utrolig flott bluse, Helt sikkert en bluse som kunne vært i min handle pose eller i mitt skap, både tøff og romantisk, håpet sommeren vil stikke innom så du får brukt den mye,,, knall fin,

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Marit, vi får satse på sommeren kommer tilbake.

      Slett
  3. Kjempeflott 😄 så gøy å ta bilder med deg 😊

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk i like måte Kari, vi er et godt team. 😊

      Slett