lørdag 12. august 2017

I've moved - Jeg har flyttet

I've moved from Blogspot over to Wordpress which is a bit more userfriendly platform especially for mobiles. In time I will move the posts from here over to the new blog. Only need to figure out how first. Here's a link for my new blog. 

It's a lot to learn when you change platform so the layout will probably change all the time as I try and fail, but content will be the same as here. 

I wish you welcome to my new blog. 


Jeg har flyttet bloggen min over til Wordpress, den er litt mer brukervennlig spesielt ifht mobiltelefon. Med tiden vil innleggene herfra også bli flyttet over, må bare finne ut hvordan jeg skal gjøre det først. 

Det er mye å sette seg inn i sånn til å begynne med så den nye bloggen er litt sånn prøve og feile når det gjelder utforming, men innholdet er det samme. 

Velkommen over til min nye blogg. 


See you soon over at Momentsintimefashion

Kari 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar